Fuckin` CS (counter-strike)

Posted: Iunie 28, 2008 in Y!M Convorbiri
Etichete:

Probabil stiti filmuletul de pe net unde apare copilul ala disperat de CS …

Regizat sau nu…nu e treaba mea…chestia e ca arata disperarea unora din jucatori…

Asta incerc sa va arat si eu acum :

El: cn stie un sv de cs cu zombie?
El: cn face un cs cu mn

El: vere speriai sv cu awp
El: ysparsai
El: ytot
Yo: ha?
El: tot
El: la cs
Yo: asa
El: ii speriai pe totzi
El: ycum miscau cu mureau
El: scosai 4\
El: \ycand ieseau ma injurau
El: yca nu puteau sa faca un frag
Yo: ce ai patit?
El: nimik dc?
Yo: yo nu joc cs cuae
El: stiu
El: dar ii speriai pe totzi
El: ma injurau cand ieseau dupa sv
Yo: dar de ce imi spui mie? ca nu inteleg
El: :fmm de cacat nu ma lasi sa fac un frag ca eu cum ma misc ma ciurui cu awp fmm tzii la fraguri mai mult ca la mata
El: zice unu
El: asa imi zicea unu
Yo: nah dar nu ma intereseaza cu nimic cs`ul
El: k
El: spusai ca jucai mai bn ca niciodat
Eu: bn
El: U TE DROGHEZI?

De ce se lauda la mine ? Ca presupun ca are destui jucatori de CS in lista…M-a gasit pe mine…🙂

Si parca nu i-a fost de ajuns m-a intrebat si daca ma droghez…De ce? Nu stiu sa raspund…

Comentarii
  1. gabbyy spune:

    Creierul lui are forma CS

  2. drogtare spune:

    http://youtube.com/watch?v=rsom99Ds43U –> copilul acela disperat pentru cine nu il stie

  3. cms spune:

    Amandoi meritati sa muriti. Ala cu cs-u lui, tu ca vb cu „yo nu joc cs cuae”

Lasă un răspuns

