Fuckin` bitch :-@

Posted: Iulie 1, 2008 in Y!M Convorbiri
Etichete:

Dupa ce m-a enervat o ….. in mod indirect, m-am gandit sa-i dau si eu add sa vad ce-i poate capul ala mare si gol…

Nu mi-a dat accept de nenumarate ori…pana i-am zis sa-mi dea add putin sa-i spun ceva important…prima oara n-a mers…a doua oara da #:-s

Nu aveam nimic sa ii zic…doar vroiam sa fac misto si sa ma iau de ea😀

Nu o sa pun chiar toata convorbirea pentru ca in unele fraze sunt date mai personale si nu vreau sa stiti …

Mentionez ca id-ul ei de idioata incepe cu : „sexxxy”

Cat de prost sa fii…. :

How Stupid…: zi-mi cva
#Yo: mah…
#Yo: tu inveti la pedagogic?
How Stupid…: da
#Yo: la a 8a cat ai fost?
How Stupid…: pt ce?
#Yo: zi we ca nu musc
#Yo: ca tre sa-ti zic ceva
#Yo: si tre sa ma asigur ca esti tu
How Stupid: cn esti?
#Yo: eu is (…)
How Stupid…: kre (…) ?
#Yo: (…) … (…) plm
How Stupid…: kre?
#Yo: care ?
#Yo: am (..) ani
#Yo: am fost la ped
#Yo: si eu
#Yo: unde ai intrat?
How Stupid…: dak e cva legat de bula….laso moarta
#Yo: ce-i cu bula?
How Stupid…: il cun?
#Yo: asa il stiu
How Stupid…: bn lasa
#Yo: la ce liceu ai intrat tu ?
How Stupid…: tre sa plec
#Yo: stai doar putin
How Stupid…: adik ies
#Yo: ca vreau sa-ti mai zic ceva
How Stupid…: nu mai pot
#Yo: vorbim maine
#Yo: ?
How Stupid…: ma doare kpul
#Yo: off
How Stupid…: ce sa vbm?
#Yo: fa-te bine pana maine ca sa-ti zic ceva
#Yo: lasa ca iti spun maine
#Yo: …
How Stupid…: zi akm
#Yo: dupa ce-mi zici unde ai intrat
How Stupid…: la mateifo
#Yo: la pedagogic?
How Stupid…: da
#Yo: la intensiv informatica??
How Stupid…: da
How Stupid…: dc?
#Yo: oooooo
#Yo: daia asa…
#Yo: lasa ca iti zic maine
How Stupid…: zi akm
#Yo: ca e mai mult de zis
#Yo: mergi si dormi
#Yo: nu
#Yo: ca tre sa iesi acum
#Yo: si vreau sa vorbim mai mult
How Stupid…: zi akm
#Yo: maine
How Stupid…: nu mai ies
How Stupid…: ziiiiii
#Yo: daca vrei sa-ti zic maine bine
#Yo: daca nu…treaba ta
How Stupid…: de ce e legat?
#Yo: de tine….
#Yo: nu e de bula cum crezi tu
How Stupid…: si de mai cne?
#Yo: doar de tine
How Stupid…: e de rau?
#Yo: un pic
How Stupid…: bataie?
#Yo: nu
#Yo: de ce ti-e capul la bataie?
#Yo: ai vreau ? sau ?
#Yo: te-am intrebat ceva
How Stupid…: nu as vrea logik
#Yo: a!
#Yo: poi mai sunt si persoane care vor, stai chill
How Stupid…: poi mai sunt si persoane care vor stai chill
#Yo: ce faci mah ma imiti ?
How Stupid…: nu
#Yo: dar ?
How Stupid…: nu am inteles ce ai zis
#Yo: mai sunt si persoane care vor sa se bata
#Yo: la asta m-am referit
How Stupid…: poi si esti una dintre ele?
#Yo: nu
#Yo: nu suport bataia
How Stupid…: hai zi ce e de mn
How Stupid…: plsssssssss
#Yo: maine
#Yo: acum n-am timp..is ..obosit
How Stupid…: maine nu intru
#Yo: poimaine
#Yo: sau cand mai intri
How Stupid…: nici
#Yo: cand mai intri
#Yo: ca doar nu e ultima zi
How Stupid…: kti ani ai?
#Yo: (…)
#Yo: ti-am zis
How Stupid…: aham
#Yo: cum te cheama?
How Stupid…: madalina

Si a iesit :-??

Nu sunt eu mare destept, imi place sa rad de prostia mea, dar mai ales de prostia altora😀

Sper ca nu ati pierdut timpul degeaba😛

Lasă un răspuns

