Cum sa aflii cine este pe invisible ( invizibil ) pe yahoo messenger ( Y!M )

Posted: august 2, 2008 in Hmm..Interesant... :)
Etichete:

Se cauta…si mi-am amintit ca mi-a zis candva Ateul
o metoda din asta :) Deci..sa vedem !

Chestia asta cere sa fii pe mess cand vrei sa afli…

Deschide fereastra ca si cand ai vrea sa ii spui ceva suspectului :D

Selecteaza tema “Doodle” : IMVironment -> See all IMVironment -> Interactive Fun -> Doodle :)

Acum, spune ceva suspectului , sau mai simplu, da-i un BUZZ .

Daca tema se face valabila pentru desenat, adica dispare scrisul acela “doodle” si apare alb, si poti desena…l-ai prins pe invizibil :)

Stiu ca unii vor sa foloseasca astfel de metode mai subtil, dar mai mult nu stiu ce sa fac :)

Multumiti-va cu atat ! :P

P.S. : Tema este chiar interesanta ! :D

Comentarii
  1. Ateul spune:

    Daca nu pui si poze n-ai facut nimic . Disperatu ala de Y!M care scrie pe gogle cum sa aflii cine este pe invizibil nu prea stie sa citeasca . Asa ca fi mai explicit :))

  2. drogtare spune:

    ma, pentru prosti asa, am sa pun si niste poze, asteapta numa’ :)

  3. ReThor spune:

    :))) nu orice prost se prinde de faza asta

    cam trist pt unii …

  4. drogtare spune:

    Acum am vazut ca am facut o greseala la editarea pozei…scuza-ma…:)

  5. drogtare spune:

    @ Deyu : site-urile de genul asta….nu sunt intotdeauna sigure :D

  6. marios spune:

    i use for check invisible users on yahoo yahoostatus.ro , and works very good

  7. simona_dalma spune:

    sooper chiar merge:X:X:X:X:

  8. drogtare spune:

    Lasa? Dapai ce sa las ma? Esti frustrat sau ce-i cu tine aici kid? :>

  9. Hoatic spune:

    ca sa vezi cine e pe invisible nu trebuie sa te complici cu teme la mess si din astea .. intri doar pe http://www.pulso.ro … Good Luck ;)

  10. alone spune:

    e posibil sa fii pe invizibil si sa nu fii prins cu doodle ? ce se paote folosi ?

  11. foxyy_ladyy69 spune:

    sunt foarte multe site-uri de pe care poti afla cine e pe invisible sau nu…dai un simplu search cu google

  12. andrey498 spune:

    bei vreau si eu programul ala de scri id si iti apare parola pls datimil si mie va las id meu andrey498

  13. andrey498 spune:

    bei vreau si eu programul ala de scri id si iti apare parola pls datimil si mie va las id meu andrey498 paa

Lasă un răspuns

