Pai se putea…

Posted: August 2, 2008 in Uncategorized
Etichete:

Dupa doua posturi scrise proaspete…ceea ce nu obisnuiesc des ( si bunadispozitie )…trebuia sa intervina ceva ! Pai…ma gandeam asa..posturile astea le-am scris din plictiseala…si tot din cauza plictiselii am inceput sa ma gandesc…Si mi-au venit asa ganduri..unul dupa altul…si asa ma mai descarc….da da…ma gandeam … de ce toti vor ceva de la mine…pentru binele lor … da, inteleg…si eu mai cer cate ceva, dar la limita posibilului de obicei…ce lume…ma gandeam ce ar fi sa ies odata pe afara cu o arma si sa incep sa omor pe cine nu imi convine…apoi sa apar la stirile de la ora 5 cu titlul „Macel azi-noapte intr-un oras din Romania” .. si prezentatoarea sa inceapa : „Atatia oameni si-au pierdut viata din cauza unui criminal nebun” sau mai stiu eu ce aberatii…pai … astia ar trebui sa se gandeasca de ce a omorat „criminalul”..defapt..sincer….nu as omora numai prin zona, ci as omora cam tot globul…corect, avem nevoie de un „Sfarsitul Lumii” , si ma refer ca in sfarsitul asta exista un inceput, deci nu ar fi chiar sfarsitul lumii….ar distruge doar Terra, si ar mai ramane cativa oameni care prin cine stie ce ‘minune’ au reusit sa se salveze si sa mearga pe o alta planeta, si bineinteles sa reuseasca sa traiasca si sa ramana urmasi…Si acesti oameni nu ar trebui sa fie unii oarecare, ci niste oameni deosebiti, la care am visat dintotdeauna…uite cum ajuns de la plictiseala aia la niste ganduri … imposibile zic eu…si din subiect in subiect….Daca revin pe la inceput…ma declar suparat, dezamagit…!

Comentarii
  1. Ateul spune:

    Hahaha :))) Si nu in ultimul rand o sa apari la Otv si or sa zica aia ca ai omorat-o si pe Elodia . Uite asa dintr-un gand d’asta criminal se ajunge la fapte . Mai sti..

  2. drogtare spune:

    Pai oricum am ceva in plan, dar tu pastreaza linistea…😀

    Dar daca e vorba de otv, mai bine ma lipsesc :))

  3. Cedik spune:

    Mi-a placut imaginea :))
    Zici ca e un meme😛

Lasă un răspuns

