Despartirile astea…

Posted: August 29, 2008 in Hmm..Interesant... :)
Etichete:

Am avut si eu mai multe relatii ca deh….ca tot omu’ :)) nu ca nu as mai avea…🙂 si desigur relatia trebuie terminata printr-o despartire…(asta e parerea mea nu stiu daca mai sunt si alte modalitati) si am observat eu ca la fiecare despartire….care incepe prin mine…:) persoana cealalta trebuie sa faca urat…sa inceapa cu tot felul de aberatii…jigniri si chiar amenintari…Si aici incep sa nu inteleg de ce…De obicei caut sa nu fie vina mea, deci caut sa ma scot :)) Celalalt trebuie sa se considere vinovat…asa imi place😀 Sa revin…nu inteleg cu ce se simt mai bine cand incep sa faca urat…inapoi nu ma vor avea, asta e sigur…deci … care e placerea nu inteleg.Poate ca ma urasc si simt nevoia sa se descarce la inceput un pic.Dar nu in aceste moduri.Nu stiu voua cum vi se inampla dar eu sincer m-am saturat…incepe sa imi fie urat sa termin o relatie…Plus ca mie nu imi place cearta…Nu sunt genul de persoana care sa inceapa sa se certe… Recunosc ca nu pot duce relatii prea mult timp…dar si cand pot😀 adica sa imi gasesc pe cineva cu care sa ma potrivesc (adica sa ne intelegem bine , sa avem ce discuta..deci in primul rand sa fim prieteni si apoi iubiti ) . Nu sunt ‘bou’ cum nu le place unora, nici nu ma bag in seama ca prostul…par destul de inocent….la prima vedere :)) . Nah…mie imi convine de mine… adica nu ma consider nesimtit si dastea..si aici vine iar intrebarea de ce fac astea scandal…mda…deci iar cer explicatii :)) .

Comentarii
  1. keith spune:

    la asta no comment😐😉

  2. Radu spune:

    Pentru ca „animalul” om nu stie sa iubeasca😛 … pentru ca ceea ce credem ca iubim, de fapt e doar posesiune si egoism … pentru ca acei oameni care fac urat dupa o despartiere de fapt nu se simt bine cu ei insisi (nu se iubesc indeajuns) … pentru ca oamenii mai cred in basemele care spun ca iubirea tine o vesnicie (poti iubi pana la adanci batraneti, dar nu neaparat aceeasi persoana) …

Lasă un răspuns

