Leapsa

Posted: August 29, 2008 in Uncategorized
Etichete:

Am si eu aici o leapsa datoare…asa ca nu am stat prea mult sa aleg o imagine…E nevoie sa o si explic..?

Pai bine…deci sa zicem ca eu sunt prins in mijlocul pozei..Nu stiu cat va limiteaza imaginatia dar pentru mine vorbeste foarte mult poza asta…si decorul..si ce e in spate…si discurile care cad de sus..si expresia fetei…:)

Deci daca reusesiti sa intelegi cate ceva e bine…ca nu intru in amanunte.Poate altii vor interpreta gresit poza, nu stiu.Dar zic eu ca am dat destule indicii….Vedeti cerul ?🙂 Vedeti aleea ?🙂 O vedeti pe acea fata cum se simte si cum se uita la acele discuri ? Daca da, atunci e bine🙂

Si am scapat si de datoria asta😀
P.S. : leapsa consta intr-o imagine care sa ma reprezinte🙂 uitasi sa zic..

Comentarii
  1. keith spune:

    poi…..viata fara muzik nu e viata( vb. pt antimanelisti) imi place f mult incaltamintea…de fapt tot:))

Lasă un răspuns

