Legalizati Iarba…?

Posted: August 29, 2008 in Hmm..Interesant... :)
Etichete:

A vazut cumva cineva fraza asta „Legalizati Iarba si M^!e Garda” ?…Si daca a vazut-o cineva a facut ca si Ateul ?…Adica a spus : „Da’ eu nu inteleg de ce sa fie legalizata!” ? Daca da..atunci am sa va spun ca nu imi pasa asa de mult inainte de e legalizata sau nu…Si poate ca nu trag daca asta va intereseaza…Dar…daca pana acu’ nu mi-a pasat de legalizarea ei..acum asta ma preocupa asa mult…Stati si ganditi mai mult si daca va ajuta mintea o sa gasiti si motive…nu pot sa va spun eu ca e ceva personal…Si nu!Nu am probleme cu politia, deci nu va ganditi la chestii dastea…Dar v-am zis..daca reusiti sa gasiti motive puteti sa imi spuneti si daca va intereseaza de ce vreau asa mult sa fie legala….puteti sa imi lasati ID-ul sau e-mail-ul si va pot explica mai multe…

Comentarii
  1. keith spune:

    ce atata legalizare…..in sange direct =))

Lasă un răspuns

