Mi-am adus aminte de ceva…

Posted: August 29, 2008 in Aberatiile mele
Etichete:

Mi-am adus aminte ca am si eu blog ! Pai…asa e.. uitasem…la cate am facut…sau nu am facut🙂 Du-te, vino….du-te, vino…e sugestiv cred.Si de asta nu am avut nici timp.Dar m-am gandit mult la blog.Si acu’ zic sa mai postez si eu cate ceva.Ce conteaza ce.Orice…..Si mi-am adus aminte si de leapsa de la Ateul da’ asta e alta parte..sunt sigur ca am sa gasesc cat de curand o poza pe placul sau ca sa imi termin mica datorie din…..restul🙂 nu mai spun.Sunt sigur ca este un post extrem de plictisitor dar na😐 La mine cand nu e inspiratie nu-i succes …. Revin ! Pentru cine ? Pentru Ateul, normal…si pentru cine mai gaseste blogul asta interesant…si special pentru…mine🙂

Comentarii
  1. keith spune:

    don’t worri….be…….:-?…….U :))

Lasă un răspuns

