Nimic pentru nimic

Posted: August 30, 2008 in Aberatiile mele
Etichete:

Am observat ceva…am inceput sa scriu ca un disperat.Asta pentru ca sunt plictisit.Scriu mai mult decat am scris pana acum.Si scriu…si scriu….pentru ce ? Vizitatori prea putini.Comentarii…lipsa!Si inca ceva.M-am uitat destul pe alte bloguri in ultimele zile (ca eu nu obisnuiesc sa fac asta) si am observ ca ceilalti scriu asa de mult…Eu cand ma apuc de un post pun ideile importante si pa!Altii despica pana nu mai au idei si eu…Defapt trebuie sa recunosc ca sunt asa mai mereu nu numai la scrisul pe blog…Scriu asa in prostie pentru nimic vad.Vreau sa spuna cineva „Imi place postul ala” ehhh nici mie nu imi place ce scriu :)) Am vrut odata sa renunt la blog dar vad ca imi ocupa din timp.Nu ca nu mi-ar placea sa scriu dar vad ca scriu in gol si…atunci incepe sa piara cheful…Inainte parca se mai uita lumea dar acum dupa o mica pauza…gata!Sunt prea simplu, nu? Ce nu e bine nu stiu… :-??

Comentarii
  1. Gogetit spune:

    Sa nu te pui sa renunti!Nu e vorba doar de trafic si pana la urma eu daca am 2 care ma citesc si ma plac,scriu pentru ei…din pasiune.Un cititor ai garantat:EU,nu stiu daca asta e suficient sa scri doar pentru mine:))

  2. drogtare spune:

    Gogegit, parerile altora conteaza foarte mult, deci parerea ta este foarte importanta pentru mine ! Iti multumesc mult🙂 Am sa scriu numai pentru tine daca e nevoie :D:)) M-as multumi macar cu doi cititori.Atat.Deci deja am doi😀 pe tine si pe Ateul.Parca ma simt mai implinit :))

  3. Gogetit spune:

    Ms ms>:D< si mai o sa ai inca cativa de pe blogul meu ca esti in blogroll…ce generoasa sunt…din aia 5 iti dau si tie 4:))keep blogging…for me:D:))

  4. drogtare spune:

    Uite ca mi te-am pus si eu la blogroll…cine stie poate vine cineva ca nu sunt chiar asa de parasit :)) And now….I’m blogging for ya >:D<

  5. keith spune:

    cum mi-ai zis si mie……”nu conteaza dak citejte cineva; conteaza ce scri u” asa ca….da-i drumu’ nu te da batut ;)) o sa citesc si de 10 ori pe zi dak e nevoie de sustinere…..oricum ……prea tare tine-o tot asa;)

  6. Gogetit spune:

    Vezi ca se strang cititorii:Pms ms>:D<

  7. drogtare spune:

    Daaa mult mai bine😀 Cu placere >:D<

Lasă un răspuns

