Somnul…cocalarii si pitzipoancele :|

Posted: August 30, 2008 in Aberatiile mele, Hmm..Interesant... :), Razi :>
Etichete:,

Intre vineri si sambata nu am dormit deloc…Ma gandeam ca o sa ma culc dimineata…Si dimineata aflu ca tre’ sa merg cu Ateul pana la Bucuresti…Ce nu suport eu…Dar zic sa ma duc.Ca nu se poate sa nu se intample ceva.Ma rog…ma pun eu in masina si incep sa fac battle cu Ateul de plictiseala :)) Radem…ascultam muzica…aberam…si ne comportam ca nebunii…Ateul a dormit vreo doua, trei ore…Deci vorbea lipsa somnului din noi.Era innorat.Dar era cald.Si nu suportam nimic, mai ales franele de la masina, ce imi faceau si mai rau decat imi era.Aveam un energizant degeaba in mine.Ajungem noi si cand..plin de cocalari si pitzipoance.Pirande si puradei peste tot :)) Ma uitam, radeam si ziceam „Cum,ma, cum?” Habar n-am de lumea care se uita la mine.Eram in lumea mea.Mai mult adormit si faceam lucrurile de parca as fi fost singur pe lume…Ajungem noi intr-un market, Ateul o ia mai in fata si ma duc dupa el.Cand ies dintre niste rafturi ma duc cu incredere inainte…dupa el.Dar in fata se aflau niste doamne ce lucrau acolo la o masa cred ca se faceau promotii si chestii de genul.Cand le vad…ma sperii (nu stiu sigur de ce ) si sar in sus.Saracele se uitau la mine ca la…😐 Apoi am ras in continuare si de faza asta ca nu era de ignorat.Mergem ce mai mergem..dupa vreo 4 ore eram epuizat deja…Ma plimbam pe acolo si intorc capul in stanga sa mai ma uit…Cand…vad acolo un om.Se uita fix la mine.Era la un metru jumatate distanta fata de mine.Ma sperii, imi pun mainile la piept si sar in spate 1 metru.M-am speriat exact ca in desenele animate.Deci am fost prea penal.Si apoi se uita saraca nevasta-sa la mine…Deci imaginati-va ca ati fi in locul astuia :))) Nici acum nu imi pot imagina cat de somnoros am putut sa fiu…Merg eu ce mai merg si intru intr-un magazin.Acolo aud niste pitpoance : „Uite verde, nu trebuie sa lipseasca” si dupa cum stiti verdele se poarta in draci la pitzipoance vara asta…Deci am ramas socat.Apoi ce sa vad…niste cocalari in mijlocul strazii isi faceau poze (desigur pentru hi5) cu ochelarii lor de 5 lei in mijlocul norilor…Iar socat.Peste 10 minute eram in masina si am adormit … nu stiu cum dar am adormit.Am dormit si eu vreo 40 de minute si am ajuns acasa.Aveam in plan sa ma culc de cum ajung.Dar uite ca nici acum nu dorm….

Comentarii
  1. keith spune:

    mda…sa raman uimit sau sa rad? cred k le fac pe amandoua:-O:))
    deci….da…..f ciudat :)) dar….o intrebare..ce ai visat ?:)) de asta’s curios… cred k pt asta nu ai rapuns

  2. drogtare spune:

    Sincer…nimic nu am visat.Pentru ca in masina nu pot dormi linistit.Si muzica…si frane…:( A, si daca te intereseaza , in ultimul timp nu am visat urat😀 Am inceput sa visez frumos ;))

  3. Gogetit spune:

    NU cred ca mai9 ai nevoie de coment la articolul asta…vroiam sa iti zic ca e fain gavatrul tau …disturbed:X:X:X

  4. drogtare spune:

    Gogetit, multumesc ! Sper ca ti-a placut si postul😀

Lasă un răspuns

