Trebuie sa scriu

Posted: August 31, 2008 in Aberatiile mele
Etichete:

Pai trebuie sa scriu.Pe pereti, pe oglinda cu rujul sora-mii, pe coli, pe unde gasesc.Dar in special pe blog.Asa ca scriu…Despre ce imi vine in minte.Deci sa vedem…Hmmm..ciudat, inca nu m-am gandit la nimic😀 Da’ sunt atat de somnoros….Ca nici macar nu am dormit bine.Da’ macar sunt fericit \:D/ Ca nu m-am trezi degeaba asa de devreme.Da’ nici nu va zic de ce.Deci postul asta ii cam in gol da’ mere.Ma dar asa fericit sunt de nu mai pot.Si imi e si frig.Asta se pune?Eu si intrebarile mele retorice.Mi-e si foame.Asta se pune.Nici nu stiu ce sa fac azi…Ma doare gatul…Simt ca ma ia o raceala…Da eu tot sunt fericit . Si totusi….asa de suparat😐

Comentarii
  1. keith spune:

    mda….macar ai scris ceva
    oricum e ceva ce nu ar scrie toti:D
    si….scrie mai departe asa iti dai drumul la tot…..;)

  2. drogtare spune:

    nu pot sa ma concentrez…ca as scrie..😦

  3. Gogetit spune:

    Trebuie sa scri..bine zzis:))o sa iti vina inspiratia…eu te incurajez:P

Lasă un răspuns

