Arhivă pentru septembrie 8, 2008

Dezamagire

Posted: septembrie 8, 2008 in Uncategorized

Stateam eu (cel prost) , ne/linistit si ma gandeam…Ce am realizat oare pana acum..Pentru ce am trait…? Doar sa fac rau ? Oare am facut pe cineva cu adevarat fericit…Si scriu asta gandindu-ma cat mi-am suparat familia…si prietenii…Pentru…fericirea mea?Da, aici vine problema.Ma gandesc doar la mine si sunt asa indiferent…Scriu ca un prost ca poate doar doua, trei persoane imi vor citi postul dar parca asa ma descarc, nu stiu.Si zic mereu : altadata.Si cuvantul asta nu imi iese din minte…Si zic mereu ca am sa ma schimb..ca data viitoare va fi altfel…si inauntrul meu stiu ca va fi la fel…Si aici intervine o intrebare..Cine e de vina? Eu??Chiar eu sa fiu de vina?Si daca sunt eu de vina ce ar trebui facut?Nimic..?”Deranjez ca traiesc?” Nu ma gandesc la moarte.Asta deja nu mai e o solutie, e un moft.Pe bune acu…Sunt prea dezamagit.Mi-a ajuns si vreau o schimbare…ceva care sa ma scoata din reluarea filmului asta…Si nu mai vreau lucruri minore care sa ma faca fericit pentru cateva clipe.Un zambet nu-mi mai e de-ajuns.O vorba mi-e ca un sunet neimportant…vreau mai mult…muuuult mai mult.O sa primesc sau nu?Totusi sper..ramane speranta.Mereu am sperat…la multe…si cate s-au implinit..?Doar eu stiu.Mai nimic, sau…chiar nimic?Ce intrebari…

Romania sucks !

Posted: septembrie 8, 2008 in Hmm..Interesant... :)
Etichete:

M-am saturat.M-am saturat cand ies prin oras sa inceapa lumea sa se bage in seama.Sa se uite la mine ca la un ciudat.Ce e asta?De cand nu mai putem sa ne plimbam linistiti?M-am saturat sa treaca vreunul cu masina (de obicei dacie) cu manelele in boxe la maxim.Ce dracu e asta ma?Si mie imi place sa ascult muzica la maxim in masina.Dar tin geamurile alea inchise.Daca nu poti sa le tii inchise ca nu ai fost in stare sa iti pui macar AC(aer conditionat) pe ea tine-le in mama ma-tii inchise.Ce?Nu i-o fi invatat nimeni sa dea la manivela aia de la dacie ? ( mergi cu dacia cu guta in boxe si geamurile deschise, hai da la manivela si tine-le inchise) . E o rima facuta de mine si…nimeni altul decat Ateul. Sa revin la prima parte.De ce se baga toti in seama?Toate tarfele si toti taranii.Cam din asta e formata Romania (tara de cacat) . Ce se uita ei la mine ca ma imbrac diferit ? Ce se uita unul care poarta bluza de trening si pantofi la cum ma imbrac eu ? Sunt un om cum ar trebui sa fiu, si chiar sunt mandru ca nu sunt cocalar. Daca ii zici unuia ca nu asculti manele, automat in ochii lui devii un rocker satanist.Asa isi formeaza ei parerile.Si sincer imi place rockul, dar nu prea ascult, si in primul rand nu sunt nici rocker.Nu sunt nici satanist.Sunt ateu.Mergeam ieri pe strada si striga in spatele meu niste tarani : „Ia-uite satanistii” . Le ziceam unora ca sunt cocalari si ei imi zic mie : ” Decat rocker  ca tine sa ma dau cu capul de pereti mai bine cocalar ” . Huh ? De cand se dau rockerii cu capul de pereti ? Apreciez rockul, am zis ca imi place dar … nu sunt ma rocker, nu sunt !  Deja toti si-o iau in cap, ei cred ca daca asculta manele se si regasesc in versurile alea.Au ei bani ? Prea putini…Sunt destepti ? Prea putini…Recunosc, cunosc cativa oameni care asculta manele dar nu sunt cocalari.Si nu sunt absolut deloc influentati de ce asculta.Bine, sunt prea putini oamenii de genul.Nu stiu ce sa mai ma fac cu manelarii astia.Nu ii mai suport sincer.Nu pot nici sa beau ceva linistit la un bar ca tre’ sa se holbeze careva la mine.Ce-i asta??Cum de s-au transformat asa?Am de gand sa plec din Romania.Plec la dracu.Sa nu ma mai gaseasca nimeni.Il iau pe Ateul si pleeeec.Daca vrea bineinteles 😀 Merg undeva si imi fac o casa depaaarte de populatie.Imi construiesc un oras al meu unde imi aduc prietenii care vor sa vina cu mine si gata….Ce bine suna 😀

^_^

Posted: septembrie 8, 2008 in Uncategorized
Etichete:

M-am trezit de dimineata ! 😀 Ce tare (Geo: qm d esti treaz?) …Ma simt mai bine si zic … na hai sa scriu ceva…ca nu stiu ce sa scriu..asta e alta parte.Dar se gaseste.Am nervi totusi.Ieri i-am zis Ateului sa vina la mine ca na…sa stam toata noaptea pe net…El nu…batman batman…si mi-a zis ca vine azi de dimineata.Si l-am asteptat.Da’ e ceva ciudat cu el.Auzi la el crestin ortodox…Vai da il asteptam…..si acu-s dezamagit ca na.L-as suna..da’ il trezesc din somn…Las eu de la mine :))) Hm…altceva……ascult niste muzica, cine vrea?

si asta =P~ :

Daca a ascultat cineva sper ca i-a placut 🙂

Si in rest ? Ma gandeam la cei care incep scoala peste o saptamana.Vad ca unii sunt nerabdatori pe cand altii…E clar ca depinde si de colegi.Daca tu esti diferit si ai numai colegi cocalari…si niste profesori si mai coca….e clar.Dar atunci cand esti si tu coca…:)))
Ce-o mai dau din subiect in subiect…Daca nu am ce face.Zic sa scriu.Na, scriu.Scriu asa degeaba ce imi trece prin degete.Si mai scriu diseara (cred) ca deja incep sa aberez prea tare..