Dezamagire

Posted: Septembrie 8, 2008 in Uncategorized

Stateam eu (cel prost) , ne/linistit si ma gandeam…Ce am realizat oare pana acum..Pentru ce am trait…? Doar sa fac rau ? Oare am facut pe cineva cu adevarat fericit…Si scriu asta gandindu-ma cat mi-am suparat familia…si prietenii…Pentru…fericirea mea?Da, aici vine problema.Ma gandesc doar la mine si sunt asa indiferent…Scriu ca un prost ca poate doar doua, trei persoane imi vor citi postul dar parca asa ma descarc, nu stiu.Si zic mereu : altadata.Si cuvantul asta nu imi iese din minte…Si zic mereu ca am sa ma schimb..ca data viitoare va fi altfel…si inauntrul meu stiu ca va fi la fel…Si aici intervine o intrebare..Cine e de vina? Eu??Chiar eu sa fiu de vina?Si daca sunt eu de vina ce ar trebui facut?Nimic..?”Deranjez ca traiesc?” Nu ma gandesc la moarte.Asta deja nu mai e o solutie, e un moft.Pe bune acu…Sunt prea dezamagit.Mi-a ajuns si vreau o schimbare…ceva care sa ma scoata din reluarea filmului asta…Si nu mai vreau lucruri minore care sa ma faca fericit pentru cateva clipe.Un zambet nu-mi mai e de-ajuns.O vorba mi-e ca un sunet neimportant…vreau mai mult…muuuult mai mult.O sa primesc sau nu?Totusi sper..ramane speranta.Mereu am sperat…la multe…si cate s-au implinit..?Doar eu stiu.Mai nimic, sau…chiar nimic?Ce intrebari…

Comentarii
  1. Ateul spune:

    Mai bine nu te-ai mai gandi la astea si ai lasa totul sa vina de la sine . Si daca ai gresit , data viitoare sa nu mai faci acceasi greseala

  2. drogtare spune:

    da mereu fac aceleasi greseli..si sti si tu…cam cum sta treaba….sunt un ratat !!

  3. Gogetit spune:

    Nu fi asa dur cu tine,o sa te schimbi daca vrei,trebuie sa iti pastrezi speranta si sa stii ca o sa te citesc cu drag:)) Asa ca ai facut pe cineva fericit:))

  4. drogtare spune:

    Multumesc Gogetit, m-ai ajutat muuult in seara asta😀

  5. Secret spune:

    Nu te simtzi vinovat!astfel de lucruri e normal sa se intample!dak ai facut pe cineva trist..stai uh lin k acel cineva realizeaza f bn;)acel cineva poate inca te iubeshte…poate ai gresit fara sa vrei!intradevar…poate ai vrut mai mult…..dar e important sa ai uh o parere buna despre tn:Ddak nu ai uh at cine sa aiba?,,,si inca ceva….. lasa timpul sa rezolve totul!

  6. drogtare spune:

    @ Secret :

    De ce sa nu ma simt vinovat atunci cand sunt ? …
    E normal sa se intample?Hmm..nu cred.Pai toata lumea e dezamagita de mine..ma simt mai rau ca dracu’😦
    Eu niciodata nu am avut o parere buna despre mine…si nici nu cred ca o sa am..pentru ca nu am de ce.Timpul asta…rezolva dar trece greu..”timpul este ucigasul perfect” :-<

  7. Secret spune:

    @drogtare

    Nu cred k ar trebui sa fii atat de dur cu tn.Si is persoane kre au o parere f buna despre tine….cel putin una este…..chiar dak nu ai uh:D:D….si dak itzi este greu si te simtzi vinovat dupa c ai facui o greseala….incearca sa uiti sau sa remediezi pana nu e prea tarziu;)….cu sigurantza nu va zice nimeni nimik:D.si nu vad dc ar fi toata lumea dezamagita de tine…cu siguantza tzi se pare:Dnu ar avea de ce sa fie:D….PS:nimeni nu se simte mai rau k draq:D:D..bafta!

  8. Jojik spune:

    Nu stiu de ce ti se pare ca sunt dur cu mine…Pai cum sa nu fie toata lumea dezamagita de mine..atata timp cat pe toti ii dezamagesc….mai ales in ultimul timp….offf😦

  9. keith spune:

    nu prea comentez k jtiu cum e:| dar oricum gandeste-te k pe ceilaltii ii cam dor in cot de cum te simti u su mai bn arata-le k nu ejti aja.
    ji ca sa bv de tine…stai linistit…doar nu ejti EMO:))

  10. drogtare spune:

    oo keith..welcome back🙂
    sa sti ca ai maaare dreptate😕
    am sa ma gandesc la asta si…o sa fie mai bine:)

  11. hand of sorrow spune:

    ar trebui sa dai atentie si l-a c zic prietenii tai cei mai buni pt ca ei iti vor spune si lucruri rele si lucruri bune trebuie doar sa le accepti p toate …oricum sti la fel de bine ca mine ca doar cu sperantele ramanem asa ca poti visa in continuare 8-|

  12. drogtare spune:

    Deja m-am saturat sa visez…Nimeni nu deschide ochii..

Lasă un răspuns

