Romania sucks !

Posted: Septembrie 8, 2008 in Hmm..Interesant... :)
Etichete:

M-am saturat.M-am saturat cand ies prin oras sa inceapa lumea sa se bage in seama.Sa se uite la mine ca la un ciudat.Ce e asta?De cand nu mai putem sa ne plimbam linistiti?M-am saturat sa treaca vreunul cu masina (de obicei dacie) cu manelele in boxe la maxim.Ce dracu e asta ma?Si mie imi place sa ascult muzica la maxim in masina.Dar tin geamurile alea inchise.Daca nu poti sa le tii inchise ca nu ai fost in stare sa iti pui macar AC(aer conditionat) pe ea tine-le in mama ma-tii inchise.Ce?Nu i-o fi invatat nimeni sa dea la manivela aia de la dacie ? ( mergi cu dacia cu guta in boxe si geamurile deschise, hai da la manivela si tine-le inchise) . E o rima facuta de mine si…nimeni altul decat Ateul. Sa revin la prima parte.De ce se baga toti in seama?Toate tarfele si toti taranii.Cam din asta e formata Romania (tara de cacat) . Ce se uita ei la mine ca ma imbrac diferit ? Ce se uita unul care poarta bluza de trening si pantofi la cum ma imbrac eu ? Sunt un om cum ar trebui sa fiu, si chiar sunt mandru ca nu sunt cocalar. Daca ii zici unuia ca nu asculti manele, automat in ochii lui devii un rocker satanist.Asa isi formeaza ei parerile.Si sincer imi place rockul, dar nu prea ascult, si in primul rand nu sunt nici rocker.Nu sunt nici satanist.Sunt ateu.Mergeam ieri pe strada si striga in spatele meu niste tarani : „Ia-uite satanistii” . Le ziceam unora ca sunt cocalari si ei imi zic mie : ” Decat rocker  ca tine sa ma dau cu capul de pereti mai bine cocalar ” . Huh ? De cand se dau rockerii cu capul de pereti ? Apreciez rockul, am zis ca imi place dar … nu sunt ma rocker, nu sunt !  Deja toti si-o iau in cap, ei cred ca daca asculta manele se si regasesc in versurile alea.Au ei bani ? Prea putini…Sunt destepti ? Prea putini…Recunosc, cunosc cativa oameni care asculta manele dar nu sunt cocalari.Si nu sunt absolut deloc influentati de ce asculta.Bine, sunt prea putini oamenii de genul.Nu stiu ce sa mai ma fac cu manelarii astia.Nu ii mai suport sincer.Nu pot nici sa beau ceva linistit la un bar ca tre’ sa se holbeze careva la mine.Ce-i asta??Cum de s-au transformat asa?Am de gand sa plec din Romania.Plec la dracu.Sa nu ma mai gaseasca nimeni.Il iau pe Ateul si pleeeec.Daca vrea bineinteles😀 Merg undeva si imi fac o casa depaaarte de populatie.Imi construiesc un oras al meu unde imi aduc prietenii care vor sa vina cu mine si gata….Ce bine suna😀

Comentarii
  1. Ateul spune:

    Viseaza , si Romania iti va parea mult mai frumoasa :)) VIn eu , vin , vin , vin :msgreen:

  2. x spune:

    In ce oras locuiesti? Si ai vizitat alte tari?
    Doua intrebari la care as vrea sa-mi raspunzi…
    Oricum, te pierzi in idei, exagerezi, repeti fara niciun sens. Cu alte cuvinte, am impresia ca am mai citit articolul asta la cel putin inca 8000 de copii care vor sa se diferentieze de restul oamenilor (cocalari, cum spun ei). Originalitate ioc, in schimb multa „lauda” la adresa Romaniei. Putin studiu ti-ar arata ca ne gasim deasupra multor tari, doar ca oamenii din tarile pe care tu le consideri mai bune nu-sti plang de mila cum facem noi, ci se bucura de ce au (iar daca nu se bucura, macar ii tolereaza pe ceilalti si invata sa fie multumiti cu ce au primit). Dar toate tarile au probleme! Numai ca noi avem razboiul dintr manelisti si cei cativa copii care n-au inteles ca „frumusetea izvoraste din sufletul celui ce admira”. Asa ca eu zic sa asculti muzica ta mai departe si sa-i lasi pe asa-zisii cocalari in pace, fiindca nimeni nu se va lega de tine daca tu il ignori (vorbesc din proprie experienta). Asa ca multa bafta si carpe diem!

  3. drogtare spune:

    Locuiesc in mai multe orase, X-ule ! Suceava…Braila…Bacau…Nu mai insir.Bine ca ma pierd in idei, asa ma simt eu bine.Iesi la blogurile ce iti plac si nu citi de la mine, ca nu te pune nimeni sa citesti ? Sau ma insel ? Pai foarte bine ca vor ceilalti sa se diferentieze de cocalari. Unora le mai deschid ochii sa sti. Asa Romania poate va evolua (sper si eu) . Si las’ ca stiu si eu ca sunt multe alte tari in situatii mult mai grave , dar sunt si mai multe care o duc mult mai bine. Cu ce te-ar deranja plecarea mea ? Mai sunt alti idioti ca mine…Si daca vizitez alte tari nu imi fac o parere despre ele, dar din ce imi spun multi..multi pe care ii cunosc…asa pot sa imi imaginez cum sta treaba. Fac ce vreau ii viata mea . Si…zici ca daca ii ignor nu se leaga nimeni de mine ?? Doar ce ziceam ca se baga in seama ca tampitii…eu am incetat sa ma mai uit la ei…Nu ii injur, nu le zic absolut nimic !! Sa inteleg ca esti manelist ? Si daca da, nu cred ca esti cocalar, daca erai cocalar pana acu ma injurai…Prin cocalar nu inteleg doar un ascultator de manele..si am spus asta…Oricum sunt sigur ca vorbesc degeaba..ramai cu parerile tale, nu ma mai intereseaza, dar…Ai vrea sa te opresti odata din a ii critica pe ceilalti ?? Ca vad ca te iti de Ateul, de Kano, de Lil…Da’ ce-i asta omule ?? Cat de perfect esti tu ?? Na…sper sa nu te mai vad pe aici…

  4. x spune:

    Surprize-surprize: uite ca ma vezi din nou. Chiar daca imi vei sterge umilul post, tot vei avea pe constiinta vizita mea!
    Sa inteleg ca nu ai vizitat vreo alta tara. Pai, uite, nu mai vorbi despre ceva ce nu cunosti, chiar daca ti-a fost prezentat de catre altcineva. Chiar si Parisul e murdar si chiar si pe acolo se gasesc oameni ciudati. In Londra, cu toata disciplina lor, fetele se imbata si danseaza de ai zice ca sunt niste pitzipoance la prima escapada, intr-un orasel din Suedia erau mormane de gunoaie etc.
    Cum vrei tu sa evoluam ? Incercand sa fim diferiti? Uita-te la toti minorii astia teribilisti care stau nespalati si nemancati, crezand ca frumusetea muzicii rock consta in asta. Sau priveste-i pe toti rapperi care injura de mama focului, fiindca asa sunt cantecele pe care ei le asculta. Dar vina este in general a parintilor, mult prea ocupati ca sa le mai ofere copiilor lor educatia de care au nevoie. Aici cred ca este buba si de aici cred ca ar trebui sa incepem.
    Nu sunt manelist daca asta era marea dilema. Ba chiar imaginea mea de acum ceva timp seamana cu imaginea ta actuala in sensul ca si eu aveam aceleasi probleme cu asa-zisii cocalari. Dar i-am lasat in pace si ei m-au lasat pe mine. Nu ii provoc prin nimic si nu ma simt lezat de prezenta lor. E simplu, batrane!

  5. drogtare spune:

    Ce zic eu si ce vorbesti tu….Si cand erai ca mine tot asa se lua cineva de tine mereu ? Ce vrei tu sa schimbi prin comentariile astea ? Gandirea mea in niciun caz nu reusesti.Asa ca … un sfat de la mine : cauta-ti alta ocupatie.De acum am sa te ignor.Poti sa vorbesti singur … Ca nu ma schimbi si mi se par niste tampenii vorbele tale !!

  6. x spune:

    Cineva spunea ca si de la un prost ai ce invata. Iar eu nu sunt un prost, deci mai usor cu „ignoratul” asta. Desi intr-un fel imi place. Daca le faci asa si cocalarilor, te vor lasa in pace. Ei nu sunt insistenti ca mine.
    Da, batrane, si de mine se luau, fiindca ma imbracam cum credeam eu ca se imbraca un rocker si fiindca ii priveam urat.
    Nu vreau sa schimb nimic prin comentariile mele, vreau sa-ti demonstrez ca realitatea ta nu este universal-valabila. Si tu esti un razvratit si, oricat de mult iti place asta, candva vei intelege ca dauneaza intr-un fel.

  7. drogtare spune:

    Sa inteleg ca tu ma crezi un adoloscent dement ? Iauzi…aici ridici Romania in slavi si la Kano pe blog ce faci ? Ii explici in ce tara ‘naspa’ traim ?

  8. drogtare spune:

    X-ule, te crezi cam superior si nu-mi convine.Daca am sa incep mai dur..e din vina ta.

  9. x spune:

    Cum vei incepe? Cu injuraturi? Cu jigniri? La asta te referi cand vei zice ca vei incepe mai dur? Explica-mi, te rog!
    Imi pare rau, eu n-am zis niciodata, pe niciun blog si in nicio discutie, ca traim intr-o tara naspa. La domnul Kano pe blog am zis, baiete, ca si Romania are probleme, multe se trag de la conducere. Chiar si xenofobia asta (fata de rromi si de unguri, de ce nu) a fost alimentata oarecum de Dl. Presedinte Basescu in scandalul ala cu „tiganca imputita”. Vreau sa spun ca nu tiganii sunt marea noastra problema, ci noi insine suntem. Dupa ce ne „reparam” pe noi, vom putea sa-i reparam si pe ei, nu obligandu-i sa renunte la traditii, ci facandu-i sa inteleaga ca unele dintre ele chiar nu au niciun rost si sunt daunatoare.
    Daca m-as fi crezut daunator nu mi-as fi risipit cuvintele pe blogul tau, ci as fi trecut pur si simplu mai departe. Dar vezi bine ca nu am facut asta, ci, din contra, nici macar nu m-am suparat cand tu m-ai amenintat „ca vei incepe mai dur”. Ba chiar ma amuza situatia asta. Asa le faci si cocalarilor? Daca ei iti spun ca esti un ciudat, tu „incepi mai dur”?
    Cum era un mesaj pacifist candva: „Make love, no war!”, pe care l-am vazut purtat de tineri pe insigne, fara sa se gandeasca macar la ce a vrut sa transmita tampitul care l-a inscris. Traiti in pace, fratilor, si cu tiganii, si cu cocalarii, si cu manelistii, si cu rockerii etc. Asta e revolutia spirituala de care avem nevoie care ne va duce catre progres. Daca tu ii excluzi din societate pe cocalari, nu numai ca iti demonstrezi aerele de superioritate, ci si injumatatesti practic forta si puterea. Pentru ca „si de la un prost ai ce invata” si „sometimes the smartest people have the most to learn”.

  10. x spune:

    S-a ivit o mica greseala: „Daca m-as fi crezut superior” si nu daunator.
    Multumesc!

  11. drogtare spune:

    Auzi sti .. mie nu imi place cum scrii tu.Nu esti destul de convingator nu stiu…asa ca, imi pare rau…dar vorbesti degeaba…daca tie iti place sa tastezi asa aiurea la mine pe blog nu ai decat….dur nu incep cu jigniri..nu imi place sa jignesc asa…si nici sa injur.Nici nu am sa te amenint pentru ca nu imi sta in fire asa pe internet.Putin imi mai pasa acum de conducere, eu tot plec.Si…chiar te crezi superior !

  12. keith spune:

    ai ffff mare dreptate….ji…ce sa mai zic doar jti k eu tre sa ocolesc cam 1 km k sa ma feresc de manelari knd ma duc la scoala…k de :”bai roackare;ia vino pana la mine;….cei cu creasta asta pe tine?'” ji mie imi vine sa-i f*t in gura dar manelarul manelar ramane; degeaba discuti cu el
    a….ji vin ji eu in orajul tau:))

  13. drogtare spune:

    wow…1 km…nu stiam ca ocolesti atata…
    daia nu prea iesi tu in oras ? :-s
    pe bune?te astept in orasul meu atunci.sa ma ajutati sa il customizez :D:))

  14. hand of sorrow spune:

    stiu ffff bine cum t simti si faza q iauite rockerii sau mai nou EMO sau mai jtiu stiu eu cum dar defapt cam atat ca prostii de la noi din oras ce nu e manea e rock dar acum sincer asa intre noi nu te-ai obisnuit?as ramane mirat sa nu mai zice nimic ar fi ceva si asta dar de unde atata visez c dracu si plus pitipoancele care umbla p strada imbracate ca si cum au intrat in dulap si au pus p ele c au gasit (plus lumina stinsa)c dracu s baga si alea in seama nu stiu…in fine revenind la ce ziceam iti dau un sfat viseaza in continuare pentru ca nu te costa nimic ti-am mai zis eu

  15. drogtare spune:

    eu nu m-am obisnuit … ba in partea cealalta nu era ma asa😐 ce dracu ma cum sa se bage ma in seama .. vaaaai

Lasă un răspuns

