Dupa gaura neagra

Posted: Septembrie 11, 2008 in Hmm..Interesant... :)

Salut.Eu sunt Jojik (drogtare).Va scriu voua, ‘prietenii’ mei pamantenii (daca mai sunteti acolo).Vroiam sa va zic ca dintr-un experiment, nu stiu cum sa il numesc, Terra s-a dus dracu.Am fost inghitit de o asa numita ; gaura neagra.In drumul meu, am intalnit destule.Stele,extraterestrii…multe chestii.Deodata m-am trezit intr-un tunel imens.Acolo am adormit o vreme.Se auzeau tipete.Eu nu ma panicam.Simteam ca sunt in siguranta.Dar…nu era asa.Deodata simt cum pic undeva si…imi rup un picior.Mai rau e ca s-a rupt cu totul.Dar din fericire…a crescut altul.Mi s-a parut extreme de ciudat.M-am uitat in jurul meu si…am vazut ca sunt intr-un oras foarte frumos.Totul era perfect.O persoana a venit la mine si mi-a urat ‘bun venit’.Dar eu ii spun :

-Multumesc,dar …poti sa imi explici si mie ce se intampla?

-Pai ai fost inghitit de gaura neagra.Ai ajuns aici, la noi.Am fost si noi candva pe o planeta.Si…am ajuns aici si din fericire sunt conditii de trait.Si am construit orase…si acum putem trai bine.

-Pai cum ati supravietuit pe drumul ce v-a adus aici?

-Inca nu am aflat..hai sa iti dau o locuinta si sa iti fac cunostinta cu niste prieteni.

Acum sunt in dormitor.Am avut o zi ciudata azi.Prea ciudata.Si am invatat multe.Acea persoana pe nume W m-a invatat multe despre ce se intampla aici.Mi-a spus ca nu toti oamenii ajuns aici.Sunt trecuti printr-un filtru.Aici cei care erau cocalari sunt aruncati inapoi si mor in chinuri.Cei ce ajung aici isi aleg daca vor viata vesnica sau daca vor sa moara(eu mi-am ales viata vesnica).Nu prea este lumina aici.Este noapte mai mereu.E perfect pentru mine.Legi nu prea exista.Nici oameni tampiti care sa deranjeze aiurea cu prostia lor.Se asculta doar muzica buna…Aici nu exista scoala aceea insuportabila si profesorii sunt virtuali.Cand o persoana se naste ii este implantat un cip cu multe informatii.In locul asta, nimeni nu crede in dumnezeu, pentru ca el chiar nu exista.

Si continui postul maine…Chiar nu ma mai simt in stare 😦 …in fine revin !!

Later edit :

Peste tot este legalizata iarba.Asa ca nu mai sunt probleme…Mi-am creat si un studio aici.Eu fac versuri si ceva persoane care am ajuns sa le cunosc le canta.Se descurca foarte bine.Mi-au zis ca daca voi continua asa o sa ajung foarte bun.Sunt siguri ca multi vor asculta muzica pe care o facem.Dabea astept ziua de maine.Vom primi niste cocalari si ii vom chinui.Deja ma gandesc cum sa ii torturez.W mi-a zis ca mai exista inca o parte din Terra dar va disparea in curand.Aici au creat o viata aproape perfecta(spun aproape pentru ca..nu cred in perfectiune).Am observat ca nici discriminari nu se fac.Nici nevoie de somn nu prea avem.Este prea bine aici.Pana acum nu m-am enervat deloc.Si inchei spunand ca …. imi este chiar foarte dor de unele persoane…

Comentarii
  1. Deyuu spune:

    Hmm…m-ar interesa unde ai gasit gaura aia?:-?E mancare buna acolo?sa stiu dak vin sau nu.Sau stai…esti uh acolo..si vei trai vesnic??:-o pfff…gata…deci maine la ora cat va arata ceasu io ajung acolo…ma astepti in statie la coborare din gaura:X:X
    Salutari de pe Terra…adik salutari de pe jumate de Terra:D:D

  2. Ateul spune:

    heey vreau si eu o lume asa perfecta .nu-i corect :((

  3. drogtare spune:

    Las ca trimit niste oameni dastia sa va aduca.Am eu pile:)

  4. drogtare spune:

    aaaa era sa uit.Sa va faceti bagajele din seara asta.

  5. Cedik spune:

    Auzi, nu cumva ai gasit-o si pe Elodia acolo?😕

  6. Deyuu spune:

    Sper sa imi ajunga banii de bilet:-s….cine stie…gaurile astea te usca..:-s…de buzunar:|

  7. drogtare spune:

    @Cedik :
    W mi-a zis ca Elodia nu a existat niciodata.😀
    @Deyu :
    Nu ai nevoie de bani.Eu ti-am zis ca am pile. ;;)

  8. Deyuu spune:

    Da mai….ce necaz pe mine ca as venii dar s-a infundat Gaura cu niste cocalarii…stii uh..filtrul ala:|…..acu pana ies aia de acolo mai dureaza:((…merg la alta Gaura..:>..sa vad…poate ajung mai rpd…:X

  9. keith spune:

    ce bine ar fi…8->
    fara cocalari…lumea perfecta…
    totushi….sper k exista tigari pe lumea aia + sa am voie sa ascult prodigy k altfel aleg moartea:|

  10. drogtare spune:

    iti dai seama ca exista tigari…clar ca ai voie sa asculti prodigy😀
    deci vi :))

Lasă un răspuns

