Imi pare rau

Posted: septembrie 11, 2008 in Uncategorized

Ca nu sunt ceea ce-mi doream sa fiu…Ca nu am realizat nimic din tot ce mi-am dorit…Oare sa nu fie prea tarziu?Ba da..e prea tarziu.Nu sunt deloc multumit de mine.Ca am lasat probleme sa vina…si prieteni sa plece…Ma gandeam ca mai pot salva ceva insa am realizat ca e mult prea tarziu..Ma enerveaza tot.Bine..aproape tot.Si sunt prea putine gesturi care sa nu ma enerveze.Regret mult din trecut.Si am sa regret si din viitor.Pentru ca…sunt constient de ce urmeaza sa mai fie.Nu stiu cum pot trai unii ca robotii..Nu suport sa ii vad asa.As vrea sa fac unele chestii dar realizez ca nu am cu cine si…atunci se duce tot..Mmmmmda 😕

Comentarii
  1. Ateul spune:

    In primul rand ar trebui sa nu te mai gandesti la trecut . E ca si cum ai trai in trecut . Si in al doilea rand nu te mai gandi la viitor . Ce va fi va fi . Traieste doar prezentul si bucurate de fiecare zambet :X

  2. hand of sorrw spune:

    stai linistit totul va fi bine ai prieteni alaturi(sti la cine ma refer) care nu te vor uita niciodata la cat bine ai facut si mai ales cat m-ai ajutat pe mine nu o sa uit niciodata… hai gata ca iar ma apuk plansul cand ma gandesc la ce a fost :)) deci in concluzie nu mai fi trist sti vorba mea the life is a bitch…..

  3. drogtare spune:

    mereu exista cate un motiv care sa ne intristeze zic eu.dar la mine motivele astea sunt mereu prea concentrate…

  4. drogtare spune:

    De ce toti imi zic sa nu mai fiu suparat ca o sa treaca?Stie macar cineva de cand astept eu sa treaca totul?Pfff…

Lasă un comentariu