Stele verzi – Betia gandului

Posted: Septembrie 13, 2008 in Uncategorized
Etichete:

Ai auzit de ingerul ala care si`a pierdut raiul?
Trist…
Cica s`a imbatat si nu a mai gasit drumul spre casa…
Canta exact asa…

Betia gandului ,
Ravnesc betivi la coada randului ,
Raceala vantului, ce`mi bate fata in fata portilor.
Pe drumul betilor razbat cu universul beat in sticla
Si curge cate umpic cand cad , se umple iar cand ma ridic.
Pasesc , om beat , cu sac de sticle goale ,
Cand ultimul zid de care ma simt sprijinit ,
Cu jena mea de a nu fi doar un ultim nesimtit.
Asa , ma intrept, betiv , mergand in S-uri , desene in mersuri vesele pe asfalt.
Mai merg , mai cad , mai beau , ma cred mai sfant , vomit un suflet si mai vreau… vreau sa beau…
Ma simt ca intr`un film de scurt metraj , decor de Mai , un om beat pe o strada pavata cu visari lucioase ca de scai, coloana mea sonora – un dulce cant de nai, in care sufla vantul
Si n`ai idee ca`s un om ce beau din gandul beat , mergand spre randul meu cu spatele spre iad, in rai..

Plangeau paharele de frica , ca beam de fericire si sufletul ofta ca melancolic de alcoolic.
Gand ce se misca in privire – amintire, dor de duca iar departe.
Caut tarie cu dorintele pe cerul gurii.
Unde`s norii si credulii copii cu care ne jucam? -in piept dor-
Un pahar si ma indrept spre mal.
Zic : Hai aici e cald si bine . Bate briza si ma bate gandul.
Randul clipei. Inchin cu dinavantul si beau pana la fundul sticlei .
Ma asez pe pragul poftei tale si cant fals.
Si ma impiedic in uitare cand marea de oameni ma agita iar la dans.
Dau ceasul in inapoi in dor.
Din nou ploi si zambesc azi.
Dau fericirea ta ce a ramas in urma , prinsa de geamandura,
O trec si ma inec in bautura ca un prost.
Daca ma vezi maine , dupamiaza , la usa ta sa stii ca e un miraj.
Eu sunt pe alte drumuri , draga , caut alta fata in peisaj ,
Dar destul despre tine , vad ca vine cineva, poate ma ia la vorba , un sarut , poate o cafea , poate o noapte nedormita , cine stie ce va fi?
Cred ca ea cu siguranta , ca ma musca din priviri , da` lasa, ea o viitoare „tu”…
Incerc sa cred ca bautura nu isi face efectul.

Nu , nu mai dorm , pardon , era sa uit . maine plec pe mare ca ma bag in sticla ce`o scrug , care m`o gasi al ei sa fiu. din foi , fericit , fiindca pe tine draga mea , te`am asteptat si n`ai venit , si ti`am cantat.

Imi place piesa asta

Comentarii
  1. tediii spune:

    Si mie… imi place mult🙂

  2. Caius spune:

    ii tare…imi da o stare aparte…de ascultat vara,noaptea…la o tigara

  3. eu spune:

    foarte tare piesa:) numai buna la un pahar de vin:)

  4. Bitch spune:

    *Dau ceasul inapoi, intorc din nou ploi si zambesc. Azi beau* de fericirea ta […]*🙂

    • Bitch spune:

      *Desenand mersuri nu desene in mersuri
      *Unde`s norii si credulii copii cu care ne jucam in piep?
      Torn un pahar si ma inderept spre mal

      daca faci ceva, macar fa-o calumea.

Lasă un răspuns

