Aiurea

Posted: Septembrie 17, 2008 in Aberatiile mele
Etichete:

Azi nu am ras. Nu am ras deloc. Ma simt singur… Si sunt trist. Ce aiurea suna… Dar asa e. Dar de ce ma plang ca nu am ras? Pai e nevoie… Altfel nu ma simt bine. Cred ca maine am sa fiu la fel si in urmatoarele zile. Am atatea pe cap… Si totusi exista cateva motive care sa ma faca fericit (pe moment). Pentru ca incep sa aprofundez situatiile si zic… Da sunt fericit ca se intampla, dar cand se va intampla si ce urmeaza? Daca se va intampla ceva rau si imi va da planurile peste cap ca si pana acum? Desi acum parca ma simt mai stabil. Ma simt mai matur. Dar iar imi aduc aminte ca sunt dezamagit de mine. Sunt dezamagit de tot… De lume, de „prieteni”, de tot… Si caut solutii fara rost. Solutii ce ar putea sa mai schimbe macar un pic raul care deja e facut. Poate mi l-am facut singur… poate nu. Cateodata ma simt melancolic… uneori simt ca vreau sa mor… alteori ca nu exist… as vrea sa renunt sa incetez sa ma preocupa toate chestiile si nu pot. Nu multi se afla in situatia mea pentru ca fac parte din acele grupuri de animale cu infatisare de om. Cu acea gandire ca si celelalte si cu un singur scop… Inchei ca simt ca ma plang destul. Mai merita sa spun: „Vai fi bine”? Pentru ca…stiu ca nu va fi.

Comentarii
  1. Gogetit spune:

    Astenia de toamna.Si nu esti singur,il ai pe ateu :))

  2. Deyuu spune:

    Si mai ai pe cineva (stii uh f bn:-D:-D)…asa ca nu fii trist….k cineva e care te iubeste;-):-D:-D

Lasă un răspuns

