Toamna

Posted: Septembrie 17, 2008 in Aberatiile mele
Etichete:

Toti se plang ca a venit toamna. Nu prea am vazut pe cineva care sa se bucure de ea. Dar nici nu cred ca au motive. Sa trec la subiect. Ascultam mai devreme ceva piese care au fost hit-uri vara asta. Mai acultam si eu pe la radio uneori si unele mi-au placut, chiar le-am descarcat. Si cum ascultam asa am observat ca nu mai simt ce simteam vara. E mai ciudat acum, parca as asculta in gol. Heh, ce bine era vara. Chiar ma mir ce ii asa frumos la toamna asta de unora le place. Vai sunt altul. Nu ma mai recunosc, e ciudat. Si asta pentru ca toti s-au schimbat. Rea toamna asta, rea…

Lasă un răspuns

