De neinteles ….

Posted: Octombrie 2, 2008 in Hmm..Interesant... :)

Oamenii….fac multe lucruri.Unele rele..altele bune (prea rar fac lucruri bune). Dar cele mai multe chestii sunt aiurea.Ei fac lucruri care le cred interesante dar nu isi dau seama ca ajung la penibil. Multe din lucrurile astea aiurea se intampla si pe mess… In ultimele zile au fost mai multe persoane care mi-au dat add si au inceput sa vorbeasca niste lucruri tampite cu mine pe care..nu stiu cine ar putea sa le creada.In fine..eu incep sa ma prefac in timpul asta ca nu stiu nimic, dar incep sa fac aluzii discrete…sau nu.Aici intervine partea in care persoana se vede cat este de proasta.Nu isi da seama ca mi-am dat seama, desi ar trebui.Sunt sigur ca multi au patit asta, unii probabil nu si-au dat seama.Adesea oamenii astia prosti care incearca sa para interesanti…sunt persoane care te cunosc, dar se dau drept alte persoane, pentru a te pune la incercare, pentru a afla anumite lucruri, sau uneori doar pentru a se amuza.De fiecare data mi-am dat seama de scopul lor.Parerea mea este ca sunt usor de identificat.Sunt persoane care ascund unele lucruri..raspund mai greu la intrebari legate de identitatea celui care se preface ca este…de exemplu cand intreb unde sta intru-un anumit oras (in care stiu ca nu sta si habar nu are despre acel oras) el poate raspunde mai greu deorece sta sa caute pe google niste raspunsuri posibile intrebarii mele. Si fiindca m-am saturat de chestiile astea care au ajuns atat de tampite…am ajuns la concluzia ca sunt prea aiurea..dar din pacate…astia sunt oamenii.

Comentarii
  1. Deyuu spune:

    ai mare dreptate in c spui u acolo…

Lasă un răspuns

