Scrie

Posted: Octombrie 15, 2008 in Aberatiile mele
Etichete:

O conversatie intre mine si prietenul meu imaginar ;;)

Eu: Ce faci ma baiatule ?

Fredy: Ce sa fac…suparat…pula mea…

Eu: Da’ ce-ai patit ba?

Fredy: Da’ ce n-am patit…boule !

Eu: Taci ma din gura ca acum te desfiintez.

Fredy: Ho, ma, ca nu rezolvi nimic asa, boule !!

Eu: Hai ma termina…Zi in gatu ma-tii ce ai.

Fredy: Pai ma…omule, sau cum sa-ti zic…am un sfat pentru tine, SCRIE !

Eu: Dapai nu am chef sa scriu…ca nici nu prea am de scris.

Fredy: Nu pentru scoala, ba handicapatule !

Eu: Dar pentru ce ma ? Pentru tine ? Vrei sa-ti fac declaratii ? Ce vrei ?

Fredy: Ba tu ai uitat ca ai blog ? Pe blog, prostule.

Eu: Hai ma…da-l incolo de blog…scriu cand mi se scoala mie..cand mi se scoala cate o idee.

Fredy: Dar scrie mai des, ia sa vezi ce li se scoala la vizitatori cand or sa vada cate posturi pui tu.

Eu: Iesi ma de-aici, daca nu am chef, nu am. Scrie tu, desteptule.

Fredy: As scrie…dar nu am blog.

Eu: Vezi ma ce prost esti ? Nu e nevoie sa ai, scrie pe al meu, la asta ma refer.

Fredy: Cum sa nu ? Sa fi tu laudat pentru meritele mele ?

Eu: Auzi la el..are si el merite…

Fredy: Da’ tu esti si prost.

Eu: Imi spui asta toata ziua, si stiu.Ceva nou ?

Fredy: Ba, ia asculta aci la mine.

Eu: Zi….

Fredy: Pai ba…astazi m-ai obosit in draci, m-am plictisit uitandu-ma la tine cum dormi ca boul ce esti, mi-ai facut pofta cand ai mancat…am stat dupa tine la scoala…stau dupa pula ta cum vrei tu..si nici macar nu asculti de sfaturile mele.

Eu: Sugi pula !

Fredy: SCRIE ! SCRIE !SCRIE ! SCRIE !SCRIE ! SCRIE !SCRIE ! SCRIE !SCRIE ! SCRIE !SCRIE ! SCRIE !SCRIE ! SCRIE !SCRIE ! SCRIE !SCRIE ! SCRIE !SCRIE ! SCRIE !SCRIE ! SCRIE ! (…)

peste 3 ore…

Eu: Ai terminat ?

Va zic eu..nu a terminat, a adormit ….

Cam asta-i…da’ tot nu scriu dupa cum vrea el…Da’ e baiat bun Fredy sa stiti.

Multumesc mult lui Dey😀

Comentarii
  1. Deyuu spune:

    Ar trebui sa il mai pui la punct ca io pe Billly l-am invatat minte…incepe sa ma asculte..daca nu iara il arunc in fata masiniii:)))

  2. drogtare spune:

    Asta nu stie de frica, e al dracu’ tare, stie ca tot eu am nevoie de el.Aa..da’ plangeai dupa Billy cand l-a calcat masina :))))

  3. Deyuu spune:

    Ehh..billy…l-am reincarnat=))…acu e din nou pe frecventa..pana va da trenu…ca asa ii place lui…sa fie lovit=))..

  4. Ateul spune:

    A dracu chielea pe el :))

Lasă un răspuns

