Fredy, prietenul meu imaginar

Posted: Octombrie 16, 2008 in Aberatiile mele
Etichete:

V-am mai zis eu despre ăsta.Fredy ăsta. El este prietenul meu imaginar de când mă ştiu. De când eram atâtica. El mă legăna pe picioare să adorm. El mă făcea să râd când nu ştia mama ce să-mi mai facă. El ieşea cu mine in oraş când nu aveam cu cine sa ies. Pe umărul lui plângeam când simţeam nevoia. Şi am simţit-o de nenumărate ori. Dar cel mai mult contează că incă e aproape de mine. E el mai tâmpit şi mai încăpăţânat, dar este singurul căruia îi suport defectele astea. Singurul. Eh, sper sa nu par prea indrăgostit de Fredy al meu.Asa… si Fredy ăsta are si el un prieten imaginar. Îl cheamă Billy. Billy e prietenul imaginar al lui Dey . Se înţeleg bine ăştia doi. Când a murit Billy, lovit de maşină, Fredy a suferit tare mult. Dar i-a trecut lui că doar a înviat. Ce post stupid. Dar ce dacă, eu continui să scriu. Nu am inspiraţie… prost materialul, mi-e somn. Am început deja să mă abat de la subiect aberând. Să vă mai zic despre Fredy, prietenul meu imaginar. Are 20 de ani, dar nu-i dai. A avut o dată o gagică. Şi de atunci tot ii plac fetele, dar nu sunt prea multe fete imaginare, şi cele care sunt… sunt ale unor lăbarari penali de neoprit. Deci nu merită. Dacă e ceva curios de unde vine numele lui, sincer nu ştiu să răspund. Dar ştiu că îmi place ideea că există un personaj numit Fredy Krueger, si joacă in filmul acela, Cosmar pe strada Ulm, sau Fredy vs Jason. Ahh… le ador. Fredy m-a ferit de coşmare. Dar, e adevarat că am avut si eu câteva, mai ales în ultimele zile, când prietenul meu imaginar a fost tare obosit. Ca şi mine. Am sa zic şi despre visele astea, dar altădată că… tare obosit mă simt.
Dacă am plictisit pe cineva…asta e.
P.S. Am mai scris şi cu diacritice.

Comentarii
  1. Deyuu spune:

    Dumnezeu sa il ierte pe Billy al meu:-<..a fost un bun prieten imaginar..care mi-a pus imaginatia la bataie…:-<
    Acum…cum omu nu are ce face cu prea multa imaginatie…abereaza…si asa si io…hop intr-o zi de dimineata billy era langa mine..m’best friend.\:D/…
    Acu e la bucatarie face de mancare=))…

  2. drogtare spune:

    Prietenii astia imaginari… nu te lasa niciodata =))

  3. Ateul spune:

    Eu stiam ca il cheama Dani pe prietenul tau imaginar 😕

  4. Jojik spune:

    Stiai prost. Dani il cheama pe prietenul tau….real :-L (pe mine;;))

Lasă un răspuns

