Leapsa…

Posted: Octombrie 22, 2008 in Aberatiile mele
Etichete:

Mi-a scurs (cred) Ateul o leapsa. Mi se pare ca trebuie sa pun cautarile cele mai sui. Ia sa vedem ce ne ofera wordpressul… Hmm, nu prea multe. Si ce rau imi pare ca nu am nimic interesant cum au altii. Sau cum inventeaza altii. Ei bine, nu am sa inventez, am sa pun direct ce am gasit. Hai sa nu mai ma lungesc si sa ii fac pe plac lui Gaby.

ca animal tre sa mananc sa beau sa fut – presupun ca stiti ca sunt niste versuri dar totusi…

tricou nike amuzant – coca ?

scrisoare pentru prietenul meu imaginar – 🙂

este pe invisible?o fi

pomi saditi in luna noiembrie – are si taranu’ net

vreau sa imi fac o placuta de inmatriculare – asa si ?

mess invizibil – sa-mi cumpar si eu, tu de unde ti-ai luat ?

sa ii vedem pe cei invizibili pe mesenger – cum ?

imvironment pt mail – interesant

vrei sa afli cine sa invizibil p messenger – nu de la tine

iarba drogmai informeaza-te

legalizati iarba – si muie garda

legalizati romania eu stiam ca prostia e legala… hmm

Cam atatea aberatii. Neinteresant, stiu.

Comentarii
  1. Ateul spune:

    Ce animal tre sa mananc sa beau sa fut ..:))

Lasă un răspuns

