Prietenul ce ma linisteste

Posted: Octombrie 24, 2008 in Uncategorized

Ma simt cam rau. Nu m-am simtit deloc bine in ultimele zile.Oboseala, scoala, chestii, aiureli. Oricum nu sunt in apele mele si se vede. Ce ma deranjeaza cel mai tare e ca mi-e tare rau. Si am observat un lucru cu 30 de secunde inainte sa incep sa scriu postul asta. Am venit eu asa rau cum ma simt de la masa, satul si credeam ca nu mai ajung la pat. Dar cand am ajuns in dreptul patului mi-am vazut pc-ul cum ma astepta sa ma consoleze. Cand l-am vazut mi-a trecut tot, si nu stiu cum. Cand il vad ma simt bine, ma simt implinit. Chiar imi place chestia asta. Dar oboseala tot nu mi-a trecut. E un inceput totusi, inceputul prieteniei mele cu el :))

Comentarii
  1. Ade spune:

    Aveti grija voi doi! :))

Lasă un răspuns

