„Aoleu, fata!”

Posted: Octombrie 26, 2008 in Aberatiile mele
Etichete:

Am fost si eu vineri la scoala, ca in fiecare vineri, dar nu ca sa invat ceva, si nici sa fac prea multe ca nah…vineri, oboseala, plictiseala. Dar am auzit niste colege, daca le pot numi asa, vorbind despre…iarna. Dar nu orice. Ele isi spuneau parerile in legatura cu zapada pe care o vor primi in fata, si purtau un dialog asa :
„-Faaa, nu mai e mult si vine iarna!

-Aoleu, lasa-ma fa dracu’ in pace ca nici nu vreau sa ma gandesc cum o sa ne imbulgareasca baietii.”

-Dar mie imi place iarna.

-Da, fa, si mie dar cand te-or imbulgarii aia si o sa ti se strice machiajul.”

-Aoleu…si rimelul…si creionul.”

Nu sunt genul de bou care face asta. Dar imi surade sa le vad cu machiajul intins, mai ales pentru ca in mare parte e vina lor. Le inteleg ca au nevoie de machiaj…dar nu asa de mult. Apoi sa isi cumpere un machiaj mai rezistent. De multe ori ele ii provoaca pe ei sa le imbulgareasca, si nu trebuie sa le fie teama. Ce pitipoance…ce proaste…

Comentarii
  1. […] eu ca o sa fie zapada, multa. O sa avem zapada iarna asta spre fericirea unora si spre nefericirea altora . Astept prima zapada, ca aia e cea mai tare. Apoi…voi vedea […]

  2. Ateul spune:

    Trebuia sa urmeze : „Taci fa dreacu’ din gura cacand te-o imbulgari Vasile sa vezi ce-o sa-ti placa !”

Lasă un răspuns

