Zapp off-line

Posted: Octombrie 26, 2008 in Hmm..Interesant... :)

Zapp online cica. Dar mi-a spus Ateul ca e mai mult offline cu specimenul asta. Apropo eu is pe orange si scrie pe cutie : „Mai rapid decat vrei!”. Pfuai ce tare-i asta. Dabea astept sa ma mut. Cum ziceam de zapp asta…dupa ce ii tare prost mai are si reclama aia tampita. M-a socat. :))

Ii o faza tare, se ia netul la ceilalti, si unul ramane on pentru ca ii pe modem (cu zapp). Si celalalt care este langa el spune : „Am o idee, da-mi modemul!”. Pana aici nimic tampit, dar faza tare e atunci cand dupa ce spune faza cu ‘da-mi modemul’, tampitul scoate imediat modemul din pc. Cum sa fi asa prost. :))

Apai ala vobea flexat pe mess (cred), sau ce facea el acolo, si asta imediat ii ia modemul ca bou’. Vaaaaai! :))

Comentarii
  1. Ateul spune:

    Eu sunt victima aici . Eu cred ca atunci cand imi pica netul face cineva care lucreaza la Zapp : am o idee dati-mi modemurile . :))

  2. drogtare spune:

    Aolo… ce fugurina esti. :))

Lasă un răspuns

