Stress

Posted: Noiembrie 14, 2008 in Uncategorized

Am mai zis eu ca am ceva idei de pus in practica..da’ numa’ nu imi vine chefu…mai ales ca zilele astea nu am avut asa tare net..si na. In ce hal aberez, damn. Deci cum ziceam(chiar daca nu prea ziceam) ca…am dus lipsa de net. :)) Multa…Dar acu nu imi mai vine sa scriu ceva interesant, si asa nu prea se citeste…pana mea. :-?? Am sa vad eu cand o sa vina un chef dinala imens.😀 Poate vine chiar dupa ce termin postul asta..poate nu…who knows ? :-?? La naiba :)) Stiti cum e fara net o saptamana doua ? Simplu…😀 Pe bune, nu mi-a fost greu, doar am avut net pe telefon..Dar cum mi-ar fi fost oare si fara telefon ma gandesc. Ca fara o mana probabil😕 E greu..chiar e greu. Cum sa mai vorbesc cu prietenii ?😦 Cum sa mai caut cate ceva..cum sa scriu pe blogul asta tampit si necitit care o sa ajunga zero barat.. La naiba =))

Comentarii
  1. hand of sorrow spune:

    daca nu era „la naiba” ala acolo nu facea doi bani postu’:))=)) glumesc sti ca am o problema sau doua sau mai multe in fine….chiar asa cum mai vorbeai tu cu prietenii cum mai ieseam noi in oras pe frigul asta….

Lasă un răspuns

