Alchimistul

Posted: Noiembrie 17, 2008 in Uncategorized
Etichete:

Paulo Coehlo. Mi-a fost recomandat. Interesant autor. Am auzit si despre cartea asta a lui „Alchimistul”. Am vazut niste faze tari…😀 Nu trebuie decat sa intelegeti si..POC!

Alchimistul cunoştea legenda lui Narcis, frumo­sul băiat care-şi contempla zilnic propria frumu­seţe într-un lac. Era atît de fascinat de el însuşi că într-o bună zi a căzut în lac şi a murit înecat. În lo­cul acela, a apărut o floare care s-a numit narcisă.

__________________________________________________________________________________________

― De ce plîngi? au întrebat naiadele. ― Plîng pentru Narcis, răspunse lacul. ― Ah, nu-i de mirare că plîngi pentru Narcis, continuară ele. La urma urmelor, deşi noi am aler­gat mereu după el prin pădure, tu erai singurul care puteai să-i contempli de aproape frumuseţea. ― Dar Narcis era frumos? întrebă lacul. ― Cine altul poate şti mai bine decît tine? răs­punseră, surprinse, naiadele. La urma urmelor, doar pe marginile tale se apleca el în fiecare zi. Lacul rămase tăcut o vreme. Într-un tîrziu, zise: ― Îl plîng pe Narcis, dar niciodată n-am ştiut că el era frumos. Îl plîng pe Narcis pentru că de fiecare dată cînd se apleca deasupra apelor mele, eu puteam să văd reflectată, în fundul ochilor lui, propria-mi frumuseţe. „Ce povestire frumoasă”, spuse Alchimistul.

Comentarii
  1. hand of sorrow spune:

    am auzit si eu povestioara asta si sincer imi place(geniile gandesc la fel ca altfel nu am fi noi prieteni asa de buni)

  2. drogtare spune:

    Mah…asta nu e povestioara… :)))
    Sunt ceva fraze din cartea asta…

  3. Deyuu spune:

    Bine ai venit printre noi HoS (cand pleci?..kidding..)…dar…who the f**k are you?..m’name is deyuu….deyuu deyuu :>..ENJOY HERE!…te pun si la blogroll:>..

    @drogatare…
    tare tare articolu…cica Narcis ala…era narcisist…(no sheet)!

  4. drogtare spune:

    s-a cam umplut lumea de narcisi dastia :-s
    mai ales narcise..vaaiii

Lasă un răspuns

