Cum sa vorbesti cu un boschetar ca mine pe mess ?

Posted: noiembrie 17, 2008 in Uncategorized
Etichete:

Eram odata…Eram pe mess (CA UN COPIL OBSEDAT DE MESS CE SUNT). Si vorbeam linistit(sau nu) cu „prietenii” si cu prietenii. Sau cu Fredy(prietenul imaginar). Sa incerc sa nu ma mai lungesc, intra unu in vorba cu mine. Asa din senin. In timp ce eu aveam un status(CA UN COPIL OBSEDAT DE MESS CE SUNT) care suna cam asa: „Ma ustura acul din vena…„. Aveam si eu statusul asta ca ma simteam asa tare rau(nu ca acum nu m-as simti). Sa vedem…cat de rau poate ‘gandi’ un limitat.

XY: cand te maturizezi si u

XY: tot copil ai ramas

Eu: iar latri ma?

XY: pffffff

XY: ce status ai

XY: gandesti ca un boschetar

EU: ce sunt

XY: iti place viata de boschetar

EU: da, imi place

EU: numa’ pe tine te detest

XY: pffffffff

XY: da

XY: pt k am dreptate

XY: daia

EU: 2 secunde

XY: hai k nu am timp

XY: au trecut 2 sec

EU: nu te detest pentru ca spui adevarul

EU: accept adevarul, nu ma supara ca pe tine

XY: pfffffff

EU: si stiu ca sunt tot copil

XY: poi zimi si me

EU: daca asa imi place asa sunt

XY: iaute ce status de kkt ai

XY : aaaaaa

XY: bn k recunosti

EU : gandeste-te un pic mai bine

XY: k ejti copil

EU ‘: nu se refera la droguri, se refera la ace de spital

XY: da

EU: din fericire pentru tine ma simt cam rau

XY: stiu

EU: si atunci ?

EU ‘: nu vad nicio problema in statusul meu, si ma doare fix in pula daca deranjeaza pe cineva

EU: deranjeaza numai minti inchise

XY: ………..

XY: corect

XY: ejti prea mic

XY: nu stii ce faci

EU: nu stiu ce fac in legatura cu multe pe care tu nici nu le stii

EU: dar tu la ce te referi ca nu stiu ce fac ?

XY: la nimic

XY: ti-am sp

XY : k nu am cu cn vb

XY: taci akolo

EU: ei

EU: nici eu nu am cu cine

EU: si nu am intrat eu in vorba


Comentarii
  1. Ateul ( nu e necasar ) spune:

    Si ca un copil obsedat de blog ce esti a trebuit sa postezi :))

  2. hand of sorrow spune:

    deci hai sa iti zic ceva prietenii stiu ca esti boschetar dar nu mai arata :))) joke..deci avand in vedere ca eu stiu cine e „xy” iti spun in numele populatiei ca ne-am cam saturat de el deci…in finl…el e boschetarul :-j

Lasă un comentariu