La film

Posted: Noiembrie 21, 2008 in Uncategorized
Etichete:

Am fost azi.La film.Cu Ateul.Cica „Hai sa vedem, ma, si noi un film, in oras e frig…(motive)”.De ce nu? De cand asteptam sa merg la un film la cinema sa vad si eu cam cum sta treaba pe acolo, ca nu am mai fost din clasa a IV-a😀. Intram…ne uitam ce film urmeaza…ne convine si cerem doua bilete.Filmul trebuia sa inceapa la ora 16.00, iar ceasul arata 15.40. Si ne zice aia de la bilete „-Haideti intrati ca il punem acum.” Intram…ce sa vedem decat…sala goala.Deci nimeni nu era acolo.Goooool…frig.Tare frig.Degeram si asteptam in fasaitul difuzoarelor sa inceapa filmul.Dabea m-am concentrat de frig.Vechi proiectorul.Bun filmul, buna compania.Asa ca m-am putut relaxa, si in ciuda conditiilor m-am simtit bine.Chiar foarte bine, si am de gand sa ma mai duc, dar data viitoare mai iau cativa prieteni, si cateva paturi.:))

Comentarii
  1. Ateul spune:

    Lasa ca a fost bine . Macar asa am putut sa ne intindem picioarele pe scaunele din fata :))

Lasă un răspuns

