Ce mai cauta lumea la mine pe blog

Posted: Noiembrie 23, 2008 in Aberatiile mele

marturisire de liviu rebreanusi mie mi-a placut dar ma gandeam ca sunt singurul
Înţelegi ce înseamna bif iso bim nu
persiangap.comnu mai folositi site-ul asta ca nu e bun de nimic
iarba nu este un drogde acord
cum sa cresti iarbacu multa dragoste
cum aprinzi calculatoru mai repededaca intrebai cum il stingi mai repede iti raspundeam
site:drogtare.wordpress.com cedry2k-featmda
muielipseste?
cum sa sti cine te suna :-??
cea mai tare iarba – pe mine ma strigai?
machiajul pentru birouuhh, la naiba!
metode de a insulta oamenisunt multe
iarba drog🙂
metode de a-ti face nevasta geloasama, tu esti prost?
muie lui iisusexact asta spuneam! :X
status drogurigaseai tu unul daca erai asa…
tricouri legalizatilegalizati tricouri =))
consum iarbahai sa consumam impreuna
muie gardaahhh, ce-mi place!

Comentarii
  1. Oana :) spune:

    bif iso bim :)) i-as explica eu ce-nseamna dar nu vreau sa fiu vulgara :))

  2. drogtare spune:

    Explica-mi mie! :”>
    Aici este permis :>

  3. Oana :) spune:

    haha , pai daca esti minor nu se poate :))

  4. Oana :) spune:

    pai bif iso bim, imi vine in minte cate o chestie aiurea care incepe cu fiecare initiala :))

  5. jojik a.k.a drogtare spune:

    Ascult.😀

  6. Oana :) spune:

    e blog public si or sa-mi citeasca toti aberatiile :)) o sa-ti soptesc numai tie la ureche :))

  7. drogtare spune:

    Stiam eu ca intr-o zi am sa mor de curiozitate, dar nu credeam ca azi… :))

  8. pop.scorpion spune:

    serios fratilor spunetimi si mie ce inseamna BIF ISO BIM ca personal nustiu si euchiar folosesc pc-ul excesiv de mult

Lasă un răspuns

