I’m not gonna be like that guy!!

Posted: Decembrie 1, 2008 in Lyrics

Am intalnit aseara o persoana. Un om ce nu a vrut sa imi spuna cum il cheama. Mi-a zis doar ca are 24 de ani si ca isi dorea sa termine facultatea de litere…sau psihologia. Dar el traia singur intr-un apartament undeva departe de centrul orasului. Un apartament mic, decolorat si neprimitor. Nu avea un serviciu stabil, facea rost de bani cum putea. Nu avea nici o iubita. Nu avea nici un prieten, si nici o familie care sa il sustina. Era foarte ciudat. L-am intrebat de ce este atat de singur. Mi-a spus ca este o poveste lunga, dar imi va spune pe scurt. Avea vreo 19 ani. Mai avea cateva luni sa termine liceul si sa faca ceea ce isi doreste. Avea familia aproape care il ajuta in fiecare zi, indiferent de lucrurile pe care le facea. Avea surorile ce il iubeau. Avea cativa prieteni, e adevarat, nu multi, dar cei pe care ii avea meritau multe. Avea si o iubita ce tinea la el si il intelegea de fiecare data. Avea multe vise, multe planuri ce urmau sa devina reale. Dar de la un timp incepuse sa devina atat de indiferent, incat nimeni nu il mai intelegea. Facea lucrurile parca impotriva celor ce ii spuneau cum e bine. Lui nu ii pasa. Traia in lumea lui ce stia ca intr-o zi totul va fi bine. Era atat de incapatanat incat nimeni nu mai putea discuta cu el. Egoismul crestea cu fiecare zi mai mult. Mergea la scoala, venea acasa si se aseza la calculator, asa decurgea o zi din viata lui. Parca izolat de lume. A venit si ziua cand prietenii i-au devenit indepartati, el nerecunoscandu-si vina niciodata, i-a lasat sa plece rand pe rand. Familia…familia era trista din cauza lui, dar nu aveau ce sa ii faca. Intr-o zi i-au spus ca isi doresc fiul si fratele de altadata, iar el le-a raspuns ca nu o sa il aive, oricum nu l-au avut niciodata, asa ca si-a facut bagajele si a plecat. Nu mi-a spus unde. A zis : „Nu conteaza unde am plecat eu, si nici cum am ajuns aici. Putin conteaza ce am facut pana la varsta asta. Sti…sti ce conteaza cel mai mult…? Conteaza ce drum vei alege tu acum. Trebuie sa faci rapid o alegere. Asta ar trebui sa fie viata ta, ratatule! Eu sunt tu! Intelegi asta? Nu mai continua in felul asta! Gata, ajunge! Tu intelegi ca maine va fi prea tarziu..? Repara totul cat mai repede…Timpul nu asteapta.” Si a plecat…

Comentarii
  1. Oana :) spune:

    concluzia : fa ceva util si nu-ti pierde vremea pe mess ? .. hm , mi-ai dat de gandit ,cred ca inchid pc-ul si ma pun sa invat. dar mi-e lene . de fapt nu , ma duc afara , da-i prea frig. nuuu , imi iau ciocolata calda si ma pun in pat la film :d p.s. e convigator postu’😀

  2. drogtare spune:

    Defapt nu e asta concluzia…dar sa sti ca nu e rea, poti interpreta si asa. Eu am vrut sa evidentiez indiferenta…:(
    Multumesc, multumesc. ;;)

  3. Oana :) spune:

    indiferenta care mi-o arati tu mie ! :))

  4. drogtare spune:

    [-( De azi nu mai imi pasa de tine. Sa nu mai imi bati la..fereastra [-( la fereastra messului. :))

  5. Oana :) spune:

    Haha , eu iti dau ignore ca esti pe interes😮

  6. Deyuu spune:

    Seamana destul de mult cu ultimul meu articol;))..nu zic k inspirat de acolo..dar si pr meu va ajunge cam asa…

  7. drogtare spune:

    @Oana: Cum sa fiu eu pe interes? Vaaaaai…ce uraaat! :O
    @Deyuu: Maaah vezi ca eu am scris postul inaintea ta!😀 Iti zic eu de unde ii inspirat…era o campanie impotriva metamfetaminei…Si zicea unu: „I’m not gonna be like that guy!”. Tare mi-a placut si de acolo am luat..doar titlul, restul…este imaginatia mea. :))

  8. drogtare spune:

    Oh, avem posturi asemanatoare, gandim la fel, la naiba! ;;)

Lasă un răspuns

