Conversatia din arhiva

Posted: Decembrie 5, 2008 in Y!M Convorbiri
Etichete:

Nu…nu poate fi adevarat. Sigur facea misto. Nu imi imaginez cum ar putea cineva sa fie atat de retardat atunci. Ntz ntz ntz.

Dani: buna
ionela petronela: buna
Dani: de unde ai id-ul meu?
ionela petronela: da
ionela petronela: cmf?
Dani: bine, dar te-am intrebat de unde ai id meu?
ionela petronela: da
ionela petronela: serios
Dani: da, da, dar ce da? nu inteleg..
Dani: ce serios?
ionela petronela: dece
ionela petronela: nu
Dani: pai daca nu stiu de unde m-ai agatat?
Dani: de unde esti?
ionela petronela: la bivolarie
Dani: bine bine bivolarie, dar din ce localitate esti?
ionela petronela: eu sunt pascani ?
Dani: esti, si cati ani ai?
ionela petronela: am 18
ionela petronela: tu sunt la esti unde
Dani: departe de tine
ionela petronela: okey
ionela petronela: tu sunt cati ani la ai?
Dani: ori esti retardata ori faci misto
Dani: eu am 19
ionela petronela: bv
ionela petronela: tu sunt baiat sunt fata
Dani: eu baiat
ionela petronela: okey
Dani: dar ce vorbesti asa aiurea, chiar esti retardata?
ionela petronela: si bn
Dani: imi dai si mie numarul tau de telefon?
ionela petronela: da
Dani: ok, astept
BUZZ!!!
Dani: dai?
Dani: am zis telefonul, nu buzz
ionela petronela: eu sunt la nr meu 0746****** (numarul l-am cenzurat eu)
Dani: pot sa te sun?
Dani: esti romanca?
ionela petronela: okey
ionela petronela: da
Dani: nu se vede
ionela petronela: okey
Dani: esti bizara
ionela petronela: tu sunt la web ai?
ionela petronela: okey
Dani: nu
ionela petronela: k
ionela petronela: tu sunt la nr ai?
Dani: tu ai calculatorul pe lemne?
ionela petronela: da
Dani: tu esti la avatar?
ionela petronela: da
Dani: tu sunt foarte draguta dar cam proasta
ionela petronela: tu sunt la web ai?
Dani: nu tu sunt ai web?
ionela petronela: am nu
ionela petronela: tu sunt clasa la ai
Dani: am nu
Dani: tu sunt clasa la ai?
ionela petronela: anul 10 sam
Dani: la 18 ani?
ionela petronela: ms
ionela petronela: tu sunt la poze frumos vazut din cum
Dani: vazut poze cum la mine?
ionela petronela: asa
Dani: puterea mintii cu?
Dani: esti un ceva foarte rar
ionela petronela: si bn
Dani: auzi
Dani: http://ip-adress.com
Dani: da si mie cifrele alea
ionela petronela: asa
Dani: le dai mie?
ionela petronela: da
Dani: dami-le
Dani: dau si eu pe-a’ mele
Dani: la naiba
ionela petronela: ce?
Dani: apai imi dai cifrele alea?
Dani: hi5 ai?
ionela petronela: am nu
Dani: oke
ionela petronela: asaa
ionela petronela: tu sunt hi5 la ai
Dani: am nu sunt
ionela petronela: minti
Dani: stiu
ionela petronela: okey
Dani: da cifrele?
ionela petronela: okey
ionela petronela: tu sunt obosita cum
Dani: aaa condoleante
ionela petronela: okey
Dani: zi merci
ionela petronela: as
Dani: si ce muzica asculti tu?
ionela petronela: nu
ionela petronela: si u
Dani: nu
Dani: e nu
Dani: ba da
Dani: …..
ionela petronela: okey
Dani: esti surda?
ionela petronela: nu
Dani: esti ornitoringa?
Dani: e nu
ionela petronela: nu
Dani: dar ce e ala ornitoring?
ionela petronela: gata
Dani: gata cu prostia?
A problem occurred while transferring the file „image000.exe”. The transfer has been stopped.
Dani: nu mai faci pe proasta?
ionela petronela: asa
Dani: asa
ionela petronela: tu sunt noapte bumna vise placut la vb maine seara
Dani: ceau
Dani: somn usor
ionela petronela: daaaaaaaaaaaa
ionela petronela: somn’
Dani: nu te mai lasa mami la pc?
ionela petronela: dece
Dani: ca e tarziu
ionela petronela: asa
ionela petronela: pa
Dani: ceau

Daca cineva are indoieli ca nu era din Romania…de ce avea acest nume?

Comentarii
  1. zOle spune:

    am un simt al umorului ”extraordinar”. Greu ma face cineva sa rad de-a binelea. Dar aici, am ras cu lacrimi!!!:)):)):))))))
    Deci bravo!! Deci mi-a placut! Bis Bis!!!=))=))

  2. drogtare spune:

    Daca ti-a placut asa de tare, am sa mai pun. Sa mai fac rost de ceva convorbiri cu ea. Da’ sa sti ca am ajuns la concluzia ca nu face misto, asa e grav! =))=))

  3. emmann spune:

    lolz sa te spargi de ras in valuri :))
    Ori e proasta, ori e retard, dar sigur nu e handi😛

  4. drogtare spune:

    Hmm…am mai facut rost de o conversatie cu ea..am s-o pun pe blog dar…cred ca rad degeaba…sunt 98 % sigur ca e retardata..sau ceva o boala psihica..draci s-o ia, ma mai informez!^_^

  5. Oana :) spune:

    Sau poate doar se preface ma :)) of ce face lipsa asta de ocupatie din oameni , probabil ea se amuza , de prostia ei probabil :))

  6. drogtare spune:

    Ne, ne, ne.
    Lasa ca am facut si eu dastea.
    O data, de doua, de tre ori.
    Dar de cate ori intru pe mess, ea nu ma baga in seama, o bag eu in seama si…mereu vorbeste asa.
    Am aflat eu acum ca „bivolarie” ii o scoala pentru copchii dastia…cu dificultati…pnm.

  7. painqueen spune:

    Si eu am vorbit cu ea :)) si stiu cum e mori de ras nu alta =)) dar pe moment de enervezi

  8. drogtare spune:

    Am incercat si sa o sun dar nu raspundea. :))

  9. vLad spune:

    lol…si dak avea numele ala ce?nu putea fi din alta tara?si la majoritatea greselilor ei punea in loc de „esti” „sunt”…da oricum amuzant

  10. Name (required) spune:

    da poza cu extensia exe cine a trimis?

  11. drogtare spune:

    Fisierul cu .exe a fost trimis de mine in speranta ca il va accepta si asa voi reusi sa ma conectez la calculatorul ei.😛

  12. dac liber spune:

    nu e retardata !!! Din pacate asa scriu majoritatea surdomutilor pe mess!!!

  13. Adrian spune:

    aoleo frate …. aia da … am ras bine … o sa-ti fac reclama la postul asta. numa bine!

  14. […] gasit la restul conversatiei aici! Eu ras mult am! Bookmark It Hide Sites December 9th, 2009 by Adrian | No […]

  15. Razvan spune:

    avea fetita chef de misto🙂 / in cazul in care nu avea chef de misto si asa ceva chiar exista, nu mai e nimic de ras…pe bune, chiar nu e de ras…ar trebui sa ne organizam si sa omoram tot ce ne respira aerul degeaba..

  16. ew spune:

    asta spune tot : image000.exe , ai vorbit cu un mic virus🙂

  17. drogtare spune:

    nu ew, fisierul cu .exe a fost trimis de mine, am mai spus asta.

  18. delia spune:

    Sunt sigura ca era vb de o surda-muta. am o astfel de persoana in lista si se exprima la fel. totusi, nu este frumos sa ne batem joc de cei saraci cu duhul…

Lasă un răspuns

