Leapsa ^_^

Posted: septembrie 9, 2008 in Uncategorized
Etichete:

De la Gogegit 🙂 Imi voi enumera defectele…Sa vedem..cum reusesc.

Pai…cel mai mare defect al meu este ca sunt indiferent (eu nu il consider defect,ceilalti da) Apoi…sunt destul de tolerant
si am observat ca nu mereu face bine…unii abuzeaza.Sunt prea nerabdator
si…nu strica ceva rabdare…imi place sa fiu stresant
(nu cu toata lumea) nu ma bag in seama – asta ar trebui sa fie o calitate pe cand uneori devine defect atunci cand e nevoie.Ma sperii foaaarte repede chiar daca NU sunt fricos…cine stie…sunt usor de influentat de obicei traiesc din sfaturile multora…Bineinteles, nu toti! Si acu’ inchei ca ma pun sa dorm…

Sa mearga mai departe la Ateul 🙂

Comentarii
  1. Gogetit spune:

    Esti plin de defecte:))

  2. Secret spune:

    Indiferentza nui un defect…uneori e bn sa fii indiferent:D..cu tolerantza ai dreptate ..nu totzi merita…e plina lumea de cocalari:-J…
    Nerabdator si io is…nus pr prea bun cu timpu:|
    Apoi e foarte bine sa asculti de sfaturile altora..:D:D

    @Gogetit

    Mie nu mi se pare sa aiba prea multe defecte:D:D..poate cine il cunoaste mai bn stie:D:D

  3. Ateul spune:

    Ha ? Tu usor de influentat ? Mai gandeste-te .

    P.S : o nuu , leaapsa 😐

  4. drogtare spune:

    @ Secret :

    Indiferenta pentru ceilalti e un defect din partea mea.Cateodata si pentru mine a mai fost un defect..

    @ Ateul :

    Nu ti se pare ? Ciudat…probabil am gresit sau..nu stiu.
    Muhahahaha 🙂

  5. Gogetit spune:

    @Secret: era un fel de ironie in vorbele mele,ma refeream ca nu prea are.Imi pare rau ca nu m-am facut inteleasa.

  6. keith spune:

    cam putine

Lasă un comentariu